Veelgestelde vragen

VillaAndalusie.nl is een website van Villa Services. Villa Services is een Nederlands bedrijf. Wij zijn aangesloten bij de SGR, de Stichting Garantiefonds Reisgelden. Hiermee verschaffen wij u de optimale zekerheid dat uw boeking bij ons veilig is.

Het boeken van een vakantiehuis

Hoe kan ik een boeking aanvragen?

VillaAndalusie.nl is een website van Villa Services. Villa Services is een Nederlands bedrijf. Wij zijn aangesloten bij de SGR, de Stichting Garantiefonds Reisgelden. Hiermee verschaffen wij u de optimale zekerheid dat uw boeking bij ons veilig is.
Villa Services houdt zich bezig met de verhuur van vakantiehuizen in Andalusië in zuid-Spanje. Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van vakantiehuizen in het luxe segment. U kunt bij ons terecht indien u een luxe villa, een mooi vakantiehuis of een appartement met zwembad wenst te huren voor uw vakantie in Andalusië.

Wij hopen dat wij u bij het boeken van uw luxe vakantiehuis van dienst mogen zijn. Uiteraard doen wij voor u ons uiterste best. Indien mogelijk zullen wij flexibel zijn.

Indien u vragen hebt, aarzelt u dan alstublieft niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Villa Services

Wanneer is mijn boeking bevestigd?

Zodra wij uw boekingsaanvraag hebben ontvangen zullen wij persoonlijk nagaan of uw vakantiehuis voor de door u aangevraagde huurperiode beschikbaar is. We streven ernaar u hieromtrent binnen 1 werkdag te informeren.

Indien het vakantiehuis beschikbaar is, dan ontvangt u van ons een bericht per email met de boekingsbevestiging en de factuur. Daarmee is de boekingsovereenkomst tot stand gekomen. Indien het vakantiehuis niet beschikbaar is, dan zullen wij trachten u een of meer vergelijkbare vakantiehuizen aan te bieden. Uiteraard bent u vrij om dit aanbod niet te accepteren.

De huurperiode

Welke aankomst- en vertrekdagen zijn toegestaan?

Het verschilt per vakantiehuis welke aankomst- en vertrekdagen zijn toegestaan. In het hoogseizoen (de maanden juli en augustus) accepteren veel eigenaren slechts boekingen van  een zaterdag op een zaterdag. Dit geldt echter niet bij alle vakantiehuizen. Buiten het hoogseizoen accepteren de meeste eigenaren ook andere dagen van de week als aankomst- en/of vertrekdag.

Indien u uw wensen m.b.t. uw aankomst- en vertrekdagen aan ons doorgeeft, dan doen wij ons best om een geschikt vakantiehuis voor u te vinden.

Is er een minimale huurperiode?

De minimale huurperiode verschilt per vakantiehuis. Bij de meeste vakantiehuizen geldt er een minimale huurperiode van 7 nachten. Echter, er zijn ook vakantiehuizen waarbij het mogelijk is om deze voor korter dan een week te boeken.

Wat zijn de incheck en de uitchecktijden?

Op de eerste dag van de huurperiode kunt u de sleutel ophalen vanaf 16.00 uur.

Op de dag van vertrek dient u de woning voor 10.00 uur te verlaten.

De huurprijs en betalen

Wat is inbegrepen in de huurprijs?

Als u een vakantiehuis hebt geselecteerd en u vult de Aankomst- en de vertrekdatum in, dan verschijnt de Huurprijs op uw scherm. De huurpijzen per week zijn ook in een tabel weergegeven. Indien u langer dan een week huurt, dan wordt de huurprijs naar rato hoger.

Het getoonde bedrag is de totale huurprijs inclusief het Villa Services pakket. Wij melden u direct de inclusief prijs. Dat is wel zo helder! U kunt dus direct zien wat de totale kosten zijn. Er zijn bij ons geen onverwachts bijkomende kosten!

Hieronder kunt u een voorbeeld zien van een Villa Services pakket.

Villa Services pakket:
  • Bedlinnen
  • Handdoeken om u af te drogen na het douchen en het handen wassen
  • Keukenlinnen
  • Professionele eindschoonmaak
  • de kosten van gas, water en licht
  • gebruik van de airconditioning
  • de boekingskosten
  • Locale Beheerder (in geval van problemen ter plaatse)
  • SGR consumentenbijdrage

De kosten voor het Villa Services pakket zijn reeds verwerkt in de huurprijs. Indien u dit vakantiehuis boekt, dan betaalt u alleen de huurprijs. U krijgt dus wel alle diensten van het Villa Services pakket, maar u hoeft daar niets voor bij te betalen.

Al onze prijzen zijn reeds inclusief btw.

Alle op de website vermelde huurprijzen zijn onder voorbehoud. Wij doen zoveel mogelijk ons best om de huurprijzen correct te vermelden, echter de huurprijzen zijn pas definitief nadat wij deze hebben bevestigd.

Wat is nog niet inbegrepen in de huurprijs?

Op aanvraag en tegen betaling kunnen wij extra diensten voor u regelen die nog niet zijn inbegrepen in de huurprijs, zoals bijvoorbeeld:

  • Extra schoonmaak
  • Baby bedjes(s)
  • Baby eetstoel(en)
  • Zwembad verwarming (indien mogelijk)
  • Extra opklapbed plaatsen (indien toegestaan)
  • Andere diensten op aanvraag

Indien u één of meer van deze extra diensten wenst, gelieve dit bij uw boekingsaanvraag bij de Opmerkingen te vermelden.

In de meeste vakantiehuizen is airconditioning aanwezig. Meestal zijn de kosten van het gebruik hiervan wel inbegrepen in de huurprijs, echter soms is dit niet het geval. Bij de vakantiehuizen waarbij het gebruik nog niet is inbegrepen in de prijs staat dit bij de beschrijving vermeld.

In de koudere maanden van het jaar (november-maart) zijn de verwarmingskosten bij sommige vakantiehuizen nog niet inbegrepen in de prijs. Als dat het geval is, dan verschillen de verwarmingskosten per huis en zijn deze kosten op aanvraag.

Er is geen schoonmaak inbegrepen van uw vakantiehuis gedurende uw verblijf. Op aanvraag en tegen extra betaling kan er bij de meeste vakantiehuizen voor u worden geregeld dat er gedurende uw verblijf wordt schoongemaakt. Indien u dit wenst dan kunnen wij u op aanvraag informeren omtrent de extra kosten.

Bij sommige vakantiehuizen kan het zwembad op aanvraag en tegen extra betaling worden verwarmd. Indien zwembadverwarming mogelijk is, dan is dit altijd op aanvraag en tegen extra kosten.

Wat is de waarborgsom?

De huurder dient vooraf een waarborgsom te betalen. Villa Services bewaart deze waarborgsom namens de eigenaar van het vakantiehuis. Het doel van de waarborgsom is om de eigenaar enige zekerheid te geven dat de huurder zich netjes in het huis gedraagt en geen schade toebrengt aan het huis of zijn toebehoren.

De hoogte van de waarborgsom staat bij de beschrijving van het vakantiehuis vermeld. De waarborgsom dient vooraf te worden betaald en wordt (als er geen schade wordt geconstateerd) twee weken na uw vertrek uit het vakantiehuis aan u geretourneerd d.m.v. overschrijving op uw bank- of girorekening.

Wanneer moet ik de huurprijs betalen?

Als u de factuur hebt ontvangen dient u zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen een week, 35% van het bedrag naar ons over te maken. De overige 65% vermeerderd met de waarborgsom dient uiterlijk 7 weken voor aanvang van de huurperiode aan ons te zijn voldaan.

Bij boekingen die worden gedaan minder dan 8 weken voorafgaand aan de huurperiode, dient het gehele bedrag ineens te worden voldaan.

Huurdersinformatie en administratie

Wanneer ontvang ik de huurdersinformatie?

Ongeveer 3 weken voor aanvang van de huurperiode ontvangt u een bericht per email met de huurdersinformatie.

Daarin staat vermeld:

– informatie over de sleuteloverdracht

– een routebeschrijving

– de contactgegevens van de beheerder van uw vakantiehuis

– aanvullende informatie

Waarom vraagt Villa Services om een kopie van onze identiteitsbewijzen?

In Spanje is het bij wet verplicht dat van iedere persoon van 16 jaar of ouder die in Spanje overnacht een geldig identiteitsbewijs wordt geregistreerd. Nadat uw boekingsaanvraag is afgehandeld, zullen wij u per email om een kopie of een foto van de identiteitsbewijzen vragen. U kunt de kopieën of foto´s vervolgens per email naar ons toesturen. Hierbij is het u toegestaan om de foto onherkenbaar te maken en uw burgerservicenummer door te strepen. Na afloop van uw verblijf worden deze kopieën of foto´s uit ons systeem verwijderd.

Type Vakantiehuizen

Welk type vakantiehuis kan ik boeken?

U kunt de volgende typen vakantiehuizen bij ons boeken:

– Villa

– Vakantiehuis

– Appartement

Informatie over de vakantiehuizen

Met hoeveel personen mogen wij in het vakantiehuis verblijven?

Bij de beschrijving van de vakantiehuizen staat het aantal personen vermeld. Dit is het maximale aantal personen dat in het vakantiehuis mag verblijven. Dit aantal mag in geen geval worden overschreden, tenzij u de uitdrukkelijke toestemming hebt verkregen van Villa Services of de eigenaar. Bij overtreding van dit verbod kan aan de huurder de verdere toegang tot het vakantiehuis worden ontzegd zonder dat deze aanspraak kan maken op restitutie van (een deel van) de huursom. Bovendien kunnen aan de huurder extra kosten worden opgelegd. De eigenaar en/of Villa Services zijn gerechtigd om de hoogte van deze extra kosten te bepalen en zijn tevens gerechtigd om deze extra kosten met de waarborgsom te verrekenen.

Is de aangegeven locatie van het vakantiehuis correct?

Op de website is een indicatieve locatie van de vakantiehuizen weergegeven op een kaart. Deze op de kaart weergegeven locaties zijn slechts indicatief. De weergegeven locaties zijn, zeker indien op de kaart wordt ingezoomd, niet de werkelijke locatie van de vakantiehuizen. De meeste eigenaren wensen in het kader van de privacy en de veiligheid niet dat de exacte locatie wordt weergegeven.

Indien u boekingsaanvraag indient, dan bent u hiermee akkoord. Als u persé vantevoren de exacte locatie van het vakantiehuis wilt weten, dan kunt u voordat u uw boekingsaanvraag indient bij ons een verzoek indienen voor de exacte locatie.

Villa Services is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van een op de kaart weergegeven locatie welke niet (precies) overeenstemt met de werkelijke locatie.

Wanneer zijn de zwembaden te gebruiken?

De meeste zwembaden zijn te gebruiken tussen medio mei en eind september. Hierop zijn echter uitzonderingen mogelijk. Villa Services is niet aansprakelijk voor de openingstijden en openingsdatums van zwembaden. Villa Services is niet aansprakelijk voor enige schade hierdoor, of hiermede verband houdende, geleden.

De zwembaden worden van mei tot eind september onderhouden. Helaas kan er altijd iets misgaan waardoor het water in het zwembad onhelder wordt. Villa Services is niet aansprakelijk voor het onhelder geraken van het water in het zwembad.

De huurder dient zelf te zorgen voor toezicht op kinderen en andere personen die van het zwembad gebruik kunnen maken. Villa Services is niet aansprakelijk voor de veiligheid van kinderen of andere personen die niet goed kunnen zwemmen. Als bij de beschrijving van het vakantiehuis niet staat vermeld dat het zwembad kan worden omheind, dan kan het zwembad niet worden omheind.

Annuleren

Kan ik mijn boeking kosteloos annuleren?

Indien u een boekingsaanvraag hebt ingediend en deze is door ons bevestigd, dan is er sprake van een boekingsovereenkomst. Deze overeenkomst kunt u niet  kosteloos annuleren. Bij online afgesloten overeenkomsten van verblijf is er geen sprake van een wettelijke bedenktermijn. Als u de boeking toch annuleert, dan worden er annuleringskosten in rekening gebracht. Uw annulering dient u per email  aan ons door te geven.

Bij annulering meer dan 7 weken voor aanvang van de huurperiode wordt 35% van de huursom in rekening gebracht. Bij annulering 7 weken of minder voor aanvang van de huurperiode wordt de volledige huursom in rekening gebracht.

Villa Services heeft het recht te annuleren indien de huurder in verzuim is gebleken. Reeds betaalde gelden zullen worden verrekend met de annuleringskosten.

Over Villa Services

Van wie is de website VillaAndalusie.nl?

VillaAndalusie.nl is een website van Villa Services. Villa Services is een Nederlands bedrijf. Wij zijn aangesloten bij de SGR, de Stichting Garantiefonds Reisgelden. Hiermee verschaffen wij u de optimale zekerheid dat uw boeking bij ons veilig is.

Villa Services houdt zich bezig met de verhuur van vakantiehuizen in Andalusië in zuid-Spanje. Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van vakantiehuizen in het luxe segment. U kunt bij ons terecht indien u een luxe villa, een mooi vakantiehuis of een appartement met zwembad wenst te huren voor uw vakantie in Andalusië.

Wij hopen dat wij u bij het boeken van uw luxe vakantiehuis van dienst mogen zijn. Uiteraard doen wij voor u ons uiterste best. Indien mogelijk zullen wij flexibel zijn.

Indien u vragen hebt, aarzelt u dan alstublieft niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Villa Services

Is mijn boeking veilig?

U kunt bij ons uw villa, vakantiehuis of appartement boeken voor uw vakantie in Andalusië in zuid-Spanje. Uw boeking bij ons, Villa Services, is veilig. Villa Services is een Nederlands bedrijf en bestaat reeds meer dan 10 jaar.

Om u de optimale zekerheid te verschaffen dat uw boeking bij ons veilig is, zijn wij aangesloten bij de SGR, de Stichting Garantiefonds Reisgelden. Ons SGR-nummer is: 3324.

De boekingen van vakantiehuizen via onze website vallen binnen de garantieregeling van de SGR. Dit houdt in dat de SGR voor ons garant staat. In het geval wij financiële problemen zouden krijgen of failliet zouden gaan, dan zal de SGR de door u aan ons betaalde gelden aan u terugbetalen.

Hoe kan ik nagaan of jullie zijn aangesloten bij de SGR?

U kunt nagaan of wij zijn aangesloten bij de SGR. Hiertoe gaat u naar de website van de SGR en u klikt op Reisorganisaties.

Vervolgens vult u in het invulveld in: Villa Services of VillaAndalusie.

Vervolgens verschijnt een pagina op de website van de SGR waarop wordt bevestigd dat Villa Services is aangesloten bij de SGR met SGR-nummer: 3324. Ook onze handelsnaam VillaAndalusie wordt bevestigd op de website van de SGR.

Reviews en Beoordelingen

Kan ik reviews lezen van klanten die bij jullie hebben geboekt?

Reviews

Hieronder kunt u reviews aantreffen welke wij van klanten hebben ontvangen die bij ons een vakantiehuis hebben geboekt.

“Het is een luxe groot huis met een adembenemend uitzicht op zee. Zwembad is geweldig en het huis is echt van alle gemakken voorzien. Super service, perfecte uitleg en afhandeling betreffende huis, route etc.”
Cijfer voor de Villa: 9
Patricia Vranken Elsloo lb

“Pure Luxe en een geweldige ontvangst. Klasse! Alles was van A tot Z perfect begeleid. Vooral zo doorgaan!”
Cijfer voor de Villa: 9
J.A.A. Langeweg, Maastricht

“Rustig gelegen, verzorgd, aangenaam ingericht, zeer mooi en degelijk sanitair, goed onderhouden en zeer comfortabel. Ik ben uiterst tevreden over de door U geleverde diensten. Goede service, snelle reactie, voldoende informatie, correct.”
Cijfer voor de Villa: 8
Annemie De Pauw, Waasmunster, België

“De villa is ons zeer goed bevallen en ligt op een gunstige locatie met veel privacy. Alles wat een familie (3 koppels met 2 kleine kinderen) nodig heeft is aanwezig. Een goed ingericht huis, een mooie tuin met prieel en speeltuintje en niet te vergeten het zwembad. De villa met alles eromheen is goed onderhouden en schoon. De eigenares is een vriendelijke persoon. Het geheel is een aanrader. De dienstverlening van Villa Services was uitstekend.”
Cijfer voor de Villa: 9
Gerard Wienhoven en Nadine van Esser
Brasschaat – België

”De Villa was helemaal super. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huis, de tuin en natuurlijk het zwembad waren fantastisch. Het uitzicht was ook adembenemend mooi. Absoluut een aanrader! Wij hadden een klein probleempje met de afvoer van een douche, maar dit werd gelukkig snel opgelost.”
Cijfer voor de Villa: 9,9
Jacqueline
Utrecht

“De villa was zoals beschreven en voldeed aan de verwachtingen. Vriendelijke en hulpvolle eigenaars. De dienstverlening van Villa Services was excellent en snelle respons op alle vragen; waarvoor dank.”
Cijfer voor de Villa: 8,5
De Wolf, Kontich, Belgie

”We hebben een geweldige vakantie gehad! De villa was zeer mooi en alles functioneerde naar behoren. De tuin was groter dan verwacht en het was heerlijk om te vertoeven op het grote terras bij het zwembad. Op een schaal van 0 tot 10 krijgt deze villa een 10!”.
Cijfer voor de Villa: 10
A. Visser

“Mooie villa, rustige omgeving, hele vriendelijke en relaxte beheerders. De dienstverlening van Villa Services was goed, snel en flexibel.”
Cijfer voor de Villa: 8
Hans, Den Haag

“De Villa was erg mooi, wel veel trappen, goed dat wij oma niet mee hebben genomen. Voor ons was het perfect, wij waren met 11 volwassenen, we hebben genoten van het grote verwarmde zwembad daar is veel gebruik van gemaakt. De service van jullie was ook prima, sorry dat ik geen bedankje heb gestuurd toen we de reispapieren kregen. Voor ons is deze vakantie voor herhaling vatbaar.”
Cijfer voor de Villa: 9
José Kleijngeld
Waalwijk

”De Villa uitstekend en heeft aan alle onze verwachtingen voldaan. De Villa was in werkelijkheid nog veel mooier dan op de foto´s. We hebben genoten van een heerlijke vakantie en zullen in de toekomst zeker nogmaals boeken bij VillaAndalusie.nl”.
Cijfer voor de Villa: 10
Fam. Bakker
Stadskanaal

”Het huis dat we hadden geboekt is echt een topper! Mooi huis, mooie inrichting, prima bedden, een fantastische tuin, en een schitterend uitzicht! Wij komen zeker terug!”.
Cijfer voor de Villa: 10
Erik en Wies
Amersfoort

“De Villa voldeed volledig aan de beschrijving. Riant, comfortabel, mooie ligging, redelijk tot goed onderhouden. In het kort: alles binnen de tijd waargemaakt zoals afgesproken. Ik heb Villa Services ervaren als zeer klantgericht.”
Cijfer voor de Villa: 8
F. Willekens, Zevenaar

“Heerlijke villa op een rustige maar zeer gunstige locatie t.o.v. Puerto Banus. Schone, ruime en verzorgde villa. Duidelijke informatie verstrekking wat betreft aankomst, sleuteloverdracht, etc.”
Cijfer voor de Villa: 8
Bezemer, Bilthoven

“De villa voldeed 100% aan onze verwachtingen. Het is een ruime, zeer nette villa, waar we ons onmiddellijk thuis voelden. Modern, tevens heel warm en gezellig ingericht. Prachtig uitzicht vanaf het terras, rustige omgeving. Mooie, prima onderhouden tuin en zwembad. De mensen die zorgden voor het onderhoud tijdens ons verblijf, gedroegen zich heel professioneel en vriendelijk.
De communicatie met Villa Services verliep steeds correct. Dat betekent: mailing met duidelijke inhoud en snel antwoord bij vragen. De huurwaarborg werd, zoals beloofd, snel terug gestort, kort na onze thuiskomst. Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop we zijn behandeld door Villa Services.” 
Cijfer voor de Villa: 10-
Carine Collier
Nijlen,
België

”Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een luxe. Het vakantiehuis was uitstekende plek om in te verblijven, en dan (gezien het warme weer) met name buiten op het terras en in de tuin. We wisten niet hoe we verbinding konden krijgen met de wifi, maar nog dezelfde dag kwam de beheerder bij ons langs om dit aan ons uit te leggen. De overige dienstverlening van VillaAndalusie.nl was ook perfect.”
Cijfer voor de Villa: 10
K. van der Linden

“We hebben in deze villa twee heerlijke weken doorgebracht! Ruim, goed onderhouden en van alle gemakken voorzien: fijne slaapkamers, goede bedden, schone badkamers, een heerlijk zwembad en een prachtige tuin. Rustig gelegen met veel privacy. Maar slechts 5 minuten rijden van het prachtige Mijas en een half uurtje van Marbella en Malaga. Perfecte service! De villa is lastig te vinden, maar dankzij een zeer goede beschrijving van Villa Services snel gevonden. Een probleem met Wifi werd – in het weekend – uiterst snel en vriendelijk opgelost. We hebben een heerlijk verblijf gehad in de villa. Dank voor uw service en goede dienstverlening!”
Cijfer voor de Villa: 9
Fam. De Jong, Amsterdam

“Het was een mooi huis. Ruim, waardoor men elkaar niet op de lip zit. Prachtige omgeving. Heerrrlijk zwembad. De onverharde weg naar het huis is erg slecht. Mogelijk advies geven om een 4-wheel drive te huren. Bij slecht weer is dit hard nodig. De dienstverlening door Villa Services was oké!”
Cijfer voor de Villa: 9
Brussaard, Hoogvliet

“De villa was perfect in orde, weinig minpuntjes.Als ik er dan toch één moet doorgeven : er waren niet genoeg keukenhanddoeken en bij de tafel buiten waren er maar 8 stoelen terwijl het huis verhuurd wordt voor 10 personen, We hebben dan maar stoelen uit de eetkamer genomen maar die zijn wit en zeer delicaat. Het huis was perfect in orde gemaakt; zeer proper en heel gebruiksvriendelijk. Ook over de dienstverlening van Villa Services hadden we geen klachten. Villa Services heeeft alles correct afgehandeld en heeft ons nuttig geïnformeerd.”
Cijfer voor de Villa: 9
Inge Vanderlooy
Neerpelt
België

“Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schoon en netjes. Alles werkt. Zwembad perfecte temperatuur. Prachtige planten en kleuren buiten, leuke blauwe stoeltjes buiten. Verouderd interieur waardoor de sfeer in de villa beter zou kunnen dmv een vernieuwende look. Stroom viel ’s avonds steeds uit tijdens het koken. Bleek dat het door de verwarming van het zwembad kwam en deze konden we dan gemakkelijk tijdelijk uitzetten, goede en snelle oplossing geboden. Keukeninventaris ook verouderd, zou ook vernieuwd mogen worden om echt goed te kunnen koken. Wij vonden vooral de prijs/kwaliteit verhouding goed, want voor deze prijs mag je precies een soort villa als deze verwachten. Wij geven Villa Services een 10 voor haar dienstverlening.”
Cijfer voor de Villa: 8-
Joanne Vloedgraven, Groningen

”De door ons geboekte villa was fantastisch. Wij kunnen geen minpunten benoemen. De service was ook goed. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.”
Cijfer voor de Villa: 10
Mevrouw M. Maes
Antwerpen

“De dienstverlening van ‘Villa Services’ is, als vanouds, zeer goed. Alles wat ze beloven komen ze na, de communicatie is prettig en snel. Wij hebben nu 2 x een villa gehuurd in Andalucia via ‘Villa Services’ en ik moet zeggen dat ik dit zonder meer aan iedereen zou willen aanraden. Alles wordt prima geregeld en bij extra vragen of wensen wordt er altijd positief gereageerd. Ofwel; ik ben zeer te spreken over de vriendelijkheid, de communicatie en de expertise van ‘Villa Services’! Echt een prima bedrijf om zaken mee te doen.
Cijfer voor de Villa: 9
Rob Schippers
Haarlem

“Het was een prachtige villa. Alles was perfect. We misten alleen een droger. Zeker met kleine kinderen, moet er toch nog wel eens wat gewassen worden. Ondanks het mooie weer duurde het toch bijna 2 dagen voordat de was droog was. De droger hadden we ook nodig voor de handdoeken. Per persoon 2 handdoeken voor 1 week vonden wij niet veel. Ondanks dat hebben we een super vakantie gehad. De eigenaar was ook erg vriendelijk.
De dienstverlening van Villa Services was uitstekend. Alles was duidelijk vooraf. Ook kregen wij iedere keer bevestiging als wij betaald hadden, dat vonden wij zeer positief.”
Cijfer voor de Villa: 9
Fam Steenks
Bonn, Duitsland

“Prima.”
Cijfer voor de Villa: 9
Serien de kok, Tilburg

“Wij vonden de villa verrassend groot en erg luxe. Ook was het erg schoon. Wij hebben er een hele fijne vakantie gehad. Enige minpuntje is dat er niet een dorp of winkel op loopafstand zit. Verder perfect. De dienstverlening van Villa Services was prima.”
Cijfer voor de Villa: 8,5
Evert Peereboom
Rotterdam

“Perfect”
Cijfer voor de Villa: 7,5
H. Zwingmann

“Super! De foto’s klopten precies. Een perfecte weergave van een mooie luxe villa. Een fijne dienstverlening, goede informatie via de mail met kaarten ed. Tevens prettig dat erbij gezegd werd dat het strand net te ver was om te lopen. Om die reden van te voren een auto gehuurd. Ideaal. Er stond een fles wijn klaar bij aankomst. Een keuken met alles erop en eraan. Goede bedden en kussens.”
Cijfer voor de Villa: 10
Ingrid van de Pol
Lage Zwaluwe

”De door ons geboekte villa was helemaal naar onze zin. Een mooi huis met, door de ligging op een heuvel, een schitterend uitzicht op de prachtige omgeving. Van binnen is het huis op stijlvolle wijze ingericht. De bedden hadden van mij persoonlijk ietsje langer mogen zijn, maar waren prima om op te slapen. Wij hebben ons in deze villa zeer geamuseerd. De dienstverlening was ook prima.”
Cijfer voor de Villa: 9,9
J. Duintjer
Voorschoten

“Goed. De verstrekte info ter plaatse wat summier.”
Cijfer voor de Villa: 8,5
Nathalie Vinke Breskens

”Het vakantiehuis is ons zeer goed bevallen. Het huis is goed ingericht, en de tuin is mooi en goed onderhouden. Ook de locatie van het huis is goed. De dienstverlening van Villa Services was excellent.”
Cijfer voor de Villa: 10
Familie Mertens
Antwerpen

“De Villa is erg netjes, luxe, zeer compleet en erg ruim. Mooi zwembad en prachtige tuin. Zeer volledige keuken. Minpuntje zijn de vele blaffende honden ’s nachts, maar dat komt niet door de villa, maar door de omgeving. Villa Services heeft ons een goede dienstverlening gegeven. Zelden zo’n goede en complete routebeschrijving gehad. Tevens erg prettig dat na afstemming van de vliegtijden Villa Services pro-actief ervoor gezorgd heeft dat we de villa eerder konden betreden.”
Cijfer voor de Villa: 9
Brienesse, Amersfoort

”De villa was ruim en zeer luxe. We hebben genoten op het grote terras bij het zwembad. Het huis was netjes schoongemaakt en ook de bedden waren prima. De ligging van het huis was ook perfect. Een heel mooi vakantiehuis voor een redelijke prijs”.
Cijfer voor de Villa: 9,8
Diana en Stan
Hasselt

“Positieve ervaring in elk opzicht. Prettig huis in een veilige en schitterende omgeving. Zeer over te spreken. Het was duidelijk en snel geregeld. Alles wat ik zoek in hulp bij dit soort evenementen is uitstekend verzorgt door Villa Services.”
Cijfer voor de Villa: 8
Bram – Lelystad

”We hebben ons 50-jarige huwelijk met de familie gevierd in onze vakantie. De door ons geboekte villa heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Ook de tuin was naar wens, met meerdere zithoekjes en een grote eettafel waar we met z´n allen aan konden zitten. Het zwembad was voor de kleinkinderen natuurlijk fantastisch. We hebben een heerlijke tijd gehad en hebben volop genoten.”
Cijfer voor de Villa: 10
De heer Van Dijk
Groningen

“De villa die wij via uw organisatie huurden voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen en aan de gegeven informatie op uw site. Het was fantastisch. Wij troffen een zeer schone en mooi ingerichte villa aan. De beheerders waren zeer aardig. Het zag er allemaal perfect uit. Wij hebben genoten van deze accommodatie en de plek waar de villa lag. Heel rustig en toch heel dichtbij alle voorzieningen met prachtig uitzicht op zee. Kortom een perfecte vakantie op een droomplekje. De dienstverlening van Villa Services was prima. Geen op- of aanmerkingen.”
Cijfer voor de Villa: 9+
P.Hooymans
Sittard

“De villa was redelijk tot netjes. De dienstverlening door Villa Services was prima. Geen op- of aanmerkingen.”
Cijfer voor de Villa: 7
Van den Bosch / Bergschenhoek

”Wat een waanzinnige luxe Villa. Echt een droomhuis. Ideaal voor een weekje lekker relaxen.”
Cijfer voor de Villa: 10
Anne-Marie
Nijmegen

“De villa zelf en de ligging waren uitstekend, minpuntje is het gebrek van een toegangshek, waardoor we steeds last hadden van zwerfhonden op het terras. Een afgesloten toegangshek zou het gevoel van veiligheid verbeteren alsmede zwerfhonden buiten kunnen houden. De dienstverlening was prima verzorgd, de introductie van de villa en de tips waren zo goed dat we bij ons verblijf van een week geen dienstverlening meer nodig hadden.”
Cijfer voor de Villa: 9
Martin de Best, Gouda

“Prachtige villa, gunstig gelegen met mooi uitzicht. De service van Villa Services was goed.”
Cijfer voor de Villa: 8
Thomas Zevenaar

”Het was een top-vakantie in een fantastische villa. Alle faciliteiten waren aanwezig en de service was uitstekend. We willen deze villa volgend jaar weer gaan boeken.”
Cijfer voor de Villa: 10
J. Smit, Rotterdam

“Mooie grote villa met alles erop en eraan. Ligt wat afgelegen en dus auto nodig voor boodschappen: goed om te vermelden. Onderhoud wel nodig, begint wat verouderd te worden. De dienstverlening door Villa Services geef ik een 9. Prima en keurige, tijdige informatievoorziening. Goede hulp bij (extra) vragen. Keurige nazorg na het brandje.”
Cijfer voor de Villa: 8-
Bas Griffioen, Schaijk

“Wij hebben een heerlijke tijd gehad in de zeer ruime, voorzien van alle comfort en bovenal gezellige villa. De dienstverlening van Villa Services was prima.”
Cijfer voor de Villa: 8
Annelies Voermans
Groningen

”Waanzinnig mooie villa tegen een redelijke prijs. Goede locatie, mooie tuin met verwarmd zwembad. Duidelijke routebeschrijving. De sleuteloverdracht verliep prima. Het huis was netjes en schoon. De waarborgsom hebben we na afloop snel teruggekregen.”
Cijfer voor de Villa: 10
A. Schouten

”De Villa was zeer mooi ingericht en de tuin was goed onderhouden. Het was precies zo als op de foto´s (of eigenlijk zelfs nog mooier). De dienstverlening was ook zeer goed. We mochten vroeger inchecken en ook het uitchecken verliep soepel. De waarborgsom hebben we netjes teruggekregen zonder dat we erom hoefden te vragen.”
Cijfer voor de Villa: 9,8
Familie vd Berg
Eindhoven

“Wij zijn zeer tevreden over de villa. Zeer compleet en uitermate comfortabel. aanrader voor iedereen. Het kost wat maar dan heb je ook wat, tot een verwarmd zwembad toe, dat zelfs overdekt kan worden. De dienstverlening van VillaAndalusie is perfect. Alle afspraken worden keurig nagekomen en er wordt niets beloofd wat niet waar is. Zeer prettige samenwerking. Goede service. Er valt weinig op te merken wat beter kan.”
Cijfer voor de Villa: 9
C.A. Sars
Waalwijk

”Prima dienstverlening door Villa Services. Alles was goed verzorgd, duidelijke instructies en een flexibele beheerder.”
Cijfer voor de Villa: 6,5
Richard Tobé Oostvoorne

”De villa was in 1 woord: TOP! De dienstverlening van Villa Services was prima. De gemaakte afspraken (we wilden o.a.:  verwarmd zwembad, 2 kinderbedjes, eetstoel, latere uitcheck) werden nagekomen. De waarborgsom werd ook binnen een week al teruggestort. De volgende keer dat we naar Spanje gaan, gaan we zeker weer bij jullie boeken.”
Cijfer voor de Villa: 10
Fam. Driessen

”We hebben een uitermate relaxte vakantie gehad. Het vakantiehuis waarin wij verbleven was echt een droomhuis. Mooie inrichting. De tuin was goed verzorgd en het zwembad was heerlijk om in af te koelen. Alles was uitstekend geregeld.”
Cijfer voor de Villa: 10
Marco en Saskia
Amsterdam

“Onze mening is dat het een erg mooi gelegen villa is, waarin ruimte genoeg was voor iedereen. Nadat we een nieuwe villa uit moesten zoeken i.v.m. persoonlijk faillissement van de eigenaar van de vorig uitgekozen villa, werden wij goed geholpen!”
Cijfer voor de Villa: 8
Hans Beurskens, Broekhuizenvorst

”Het was een aangename vakantie in een zeer schoon huis. Alles was in orde. We hebben met de hele familie genoten van ons verblijf.”
Cijfer voor de Villa: 10
J. Goossens
Mechelen

“Wij hebben een iets ander idee van een luxe Villa, maar al met al hebben wij zeer genoten. De omgeving waar het huis staat is prima, de tuin en zwembad zijn ook prima. De dienstverlening is ook niets mis mee. Het is misschien een idee om wat meerdere handdoeken neer te leggen, één grote en één kleine per persoon per week is wel weinig voor twee maal per dag douchen.”
Cijfer voor de Villa: 7
G.J.C van Erven – Pijnacker

”De door ons geboekte Villa was absoluut naar onze tevredenheid. Zeer mooi huis, met genoeg ruimte voor iedereen. Het gehele huis is stijlvol ingericht. De ligging dichtbij Puerto Banus is perfect. De ligbedjes naast het zwembad waren de ultieme plek om te relaxen. Geen minpunten. Wij komen zeker nog een keer terug.”
Cijfer voor de Villa: 10
Familie Holst
Wassenaar

“We hebben tijdens ons verblijf enkele problemen gehad, waaronder met de televisie en het toilet boven. Na dit gemeld te hebben is dit echter snel verholpen.” 
Cijfer voor de Villa: 7
Manon, Goor

”Wij hebben erg genoten van onze luxe vakantie. De villa was enorm groot, veel groter dan je zou verwachten van de foto´s. Mooi ingericht, zowel van binnen als van buiten. We hadden een klein probleem met een airco die niet werkte, maar dat werd de volgende dag al door de beheerder opgelost. Prachtig uitzicht vanaf het terras bij het zwembad.”
Cijfer voor de Villa: 10
J. Bos
Rotterdam

“Een fantastische villa waar wij met 8 personen een heerlijke week hebben doorgebracht. Voldoende ruimte en goed uitgerust. Wat meer handdoeken en keukenlinnen is enige verbeterpunt. We zijn door Villa Services tijdig en goed geïnformeerd. Bedankt voor de goede service en hopelijk tot ziens!”
Cijfer voor de Villa: 8
Adrie Aertse uit Eindhoven

“Prachtige villa, ruim opgezet en zeer geschikt voor 4 volwassenen en 4 kinderen. Ruim opgezette tuin, ideaal om te spelen voor de kinderen. De villa heeft een mooi zwembad dat prima verwarmd kan worden. Leuke terrassen en zeer luxe gas barbecue. Zeker ook een pre is de gratis Wifi verbinding die prima werkte. De keuken vonden wij niet helemaal compleet en bij aankomst ook niet echt schoon. In de kastjes en laadjes liggen wel heel veel spullen die vies zijn of niet in een keuken thuishoren. Het is wel nodig om een auto ter beschikking te hebben. De dienstverlening van Villa Services is prima. Alles is goed geregeld.”
Cijfer voor de Villa: 8
Judith Steylen, Vught

“Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in de villa. De dienstverlening was heel goed. De informatie was prima. Villa Services antwoordde altijd snel op mijn vragen. Heel goed ontvangen en wij mochten zaterdag`s tot 13,00 blijven omdat de Villa de week erna niet was verhuurd, dat was heel fijn, vooral omdat onze jongste kleindochter nog even kon slapen.”
Cijfer voor de Villa: 9+
Joke Rijks-van Ark
Drachten

“Wij vonden het een heel erg mooie villa, die erg goed verzorgd was met vele extras erbij die we zeer gewaardeerd hebben. De dienstverlening was prima. Ook de contacten met de beheerder in Spanje verliep prima. Toen we problemen hadden met de zwembadverwarming werd dit goed opgelost. Wel een beetje jammer dat het zwembad dus pas op dinsdag verwarmd kon worden. Het was de eerste dagen dus nog koud, maar later in de week werd het heel erg lekker warm.”
Cijfer voor de Villa: 8
Maaike Hamers, Amsterdam

“Mooie en goed gelegen Villa. De dienstverlening door Villa Services was goed en flexibel.”
Cijfer voor de Villa: 9
Anoniem

”Wat een mooie Villa. Bij aankomst was alles lekker schoon. De keuken was goed uitgerust, en de eettafel op het terras was groot genoeg om met z´n allen samen aan te zitten. We hebben genoten van de rust en van het prachtige uitzicht. Het was een zeer prettig huis om in te verblijven. Wij komen graag nog een keertje terug.”
Cijfer voor de Villa: 10
Familie Spee, Denia

“De villa heeft een prachtige ligging en met name de tuin, zwembad met genoeg bedden en buitenbar zijn zeer goed. Er zijn 4 slaapkamers en twee badkamers. Wat beter kan is het interieur. Omdat je veel buiten verblijft stoort het niet maar meer aandacht aan de binnenkant van het huis bevelen wij zeker aan. Het is erg oud en het servies en linnengoed is een bij elkaar geraapt zooitje. Tevens was de woning niet echt schoon en hebben we flink wat spinnen raggen uit de ventilatoren gehaald. Kortom ons advies is dit te verbeteren en je hebt echt een Top villa. De dienstverlening van Villa Services is prima. Vragen werden door jullie snel afgehandeld. Zijn goed en hartelijk ontvangen in Fuengirola. Ook is de borg snel terugbetaald.” 
Cijfer voor de Villa: 8
Jolande Groenen, Amstelveen

”Met een tevreden gevoel zijn wij terug gekomen van onze vakantie. Alles was naar wens. Het huis heeft aan onze verwachtingen voldaan en was net zoals op de foto´s. Wij kunnen geen minpunten benoemen.”
Cijfer voor de Villa: 10
De heer en mevrouw Mulder
Amsterdam

“Het is een mooie grote villa met alle faciliteiten en uitstekende service. De ligging is qua natuur fantastisch, alleen wat verwijderd van strand en andere activiteiten. De niet verharde weg vraagt wel een auto met wat power en wij weten niet hoe het is bij regen. Het overdekte zwembad is op zich prima maar heeft door de overkapping ook wat nadelen. Prima dienstverlening van Villa Services.”
Cijfer voor de Villa: 8
Harry van Raaij – Eindhoven

”Het was een heerlijk luxe vakantiehuis met een prachtige ligging. Het uitzicht was werkelijk schitterend! De inrichting was netjes en schoon en de keuken was goed uitgerust. De tuin was groot en prima onderhouden. De dienstverlening van Villa Services was prima en zeer volledig.”
Cijfer voor de Villa: 10
Familie De Smet
Gentbrugge

“Wij hebben er met ons gezin een topweek gehad!! De villa was schoon, prachtig uitzicht, goed zwembad en zeker een vriendelijke beheerder (Cathy). Min puntjes: altijd de auto nodig om naar het dorpje te gaan. De braad- en kookpannen waren van mindere kwaliteit. Het toegestuurde bestand van de route naar de villa was te klein afgedrukt. Verder was de dienstverlening prima!”
Cijfer voor de Villa: 8
Fam. Brussen
Bemmel

“De villa was prima onderhouden. Het meubilair was mooi. Het contact met villa Services was vriendelijk. Alles was in orde.”
Cijfer voor de Villa: 9
Peelaers – Antwerpen

”Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad! De vakantievilla was zeer luxe, aangenaam en schoon. Het huis was mooi ingericht en alle benodigde faciliteiten waren aanwezig. De tuin was prachtig en het zwembad was heerlijk. De dienstverlening van Villa Services was ook prima; we mochten vroeger inchecken en later uitchecken. Dit gaan we zeker nog een keer herhalen.”
Cijfer voor de Villa: 10
Wouter en Ineke
Breda

De villa is prachtig, we hebben genoten. Ik zou de villa met een 9 waarderen. De dienstverlening van Villa Services is prima, gedetailleerde info daar waar gewenst.
Cijfer voor de Villa: 9
Jan Out

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in de villa. Mooie villa waar we heerlijk hebben vertoeft.
Cijfer voor de Villa: 8
Rens Klumpers
Wassenaar

De villa voldeed aan al onze verwachtingen. Ruim, schoon, zeer rustig gelegen, veel privacy, geweldig (verwarmd) zwembad, prima maid service. In tegenstelling tot eerdere berichten was er voor de kinderbedjes bedlinnen aanwezig en verder strandlakens in overvloed. Er is GEEN fitnessruimte en -apparatuur zoals op de site staat. En volledigheidshalve dient te worden vermeld dat de tafeltennistafel van slechte kwaliteit is.
Cijfer voor de Villa: 9
Edwin de Smale
De Bilt

”Het vakantiehuis voldeed aan onze hoge verwachtingen. Het huis was mooi ingericht en de tuin was nog groter dan we hadden gedacht. De wifi en de airco werkten prima. De ligbedjes bij het zwembad, de eettafel op het terras, de barbecue…. het was allemaal precies zoals op de foto´s. Alles was prima door Villa Services geregeld.”
Cijfer voor de Villa: 10
Michiel
Bussum

Luxe, ruime villa. Logistiek buiten (bereikbaarheid van het zwembad) is wat onhandig. Veel terrassen. En overal fenomenaal uitzicht op zee. Erg prettige en duidelijke manier van communiceren. Heldere afspraken over sleuteloverdracht en vindbaarheid accommodatie. Ik huur al vele jaren via Villa Services.
Cijfer voor de Villa: 9
Jos
Apeldoorn

Het vakantiehuis was prachtig en was schitterend gelegen. Het was een ruim huis met een prachtig zwembad, vlak bij 2 leuke restaurantjes en vlakbij zee. Ook Nerja en Torrox, de dorpjes vlakbij waren goed bereikbaar. Alle kastjes zowel in de keuken als in de kamer zaten vol met borden, keukengerei en keukenvoorraad. Vaak prettig, maar dit was wel erg veel. Ik ben tevreden over de dienstverlening van Villa Services, ook de dienstverlening ter plekke door John was zeer klantvriendelijk.
Cijfer voor de Villa: 8
Ans Dito

Prachtig gelegen huis met een mooie tuin met zwembad. Interieur was prima, op de bedden na, die waren echt van zeer slechte kwaliteit. De Spaanse contactpersoon heeft onze klacht over de bbq en de kapotte buitenverlichting snel en adequaat opgelost.
Cijfer voor de Villa: 8
Kees en Annemarie Titulaer
Uithoorn

”De villa was geweldig. Mooie centrale locatie en een goede sfeer in het huis met allemaal leuke hoekjes die op elkaar aansloten. Alles was aanwezig in het huis. Als we terug gaan naar Marbella zouden we graag weer in dit huis zitten. Alleen de kamer met de 2 éénpersoonsbedden in de kelder was iets minder. Kleine bedden en erg gehorig.”
Cijfer voor de Villa: 8
Carla Post
Rotterdam

”Het was geweldig. Wij zijn veel weggeweest maar dit was echt geweldig. De Services, het huis: echt voor ons een 10! Schoon en van alles genoeg. De services die wij hebben mogen ontvangen geweldig. Ik zou zeggen ga zo door en we maken zeker reclame over het huis en ons verblijf. Hartstikke bedankt, het was echt goed.”
Cijfer voor de Villa: 10
Fam. Oosterbosch
Wintelre

Hoe komen jullie aan de reviews?

Na afloop van het verblijf sturen wij onze klanten die een vakantiehuis hebben geboekt een email met het verzoek om een korte review, waarbij wij de volgende vragen stellen:

– Wat vond u van uw vakantiehuis?

– Met welk cijfer beoordeelt u uw vakantiehuis? (schaal 0-10 punten)

– Uw naam + woonplaats? (zoals zal worden vermeld op de website)

De reacties die wij van onze klanten ontvangen worden gepubliceerd op onze review pagina. Deze review pagina wordt periodiek bijgewerkt. Van de review cijfers die wij hebben ontvangen, berekenen wij vervolgens het gemiddelde cijfer. Het gemiddelde cijfer wordt gepubliceerd op onze homepagina. Klanten die ons een review hebben gestuurd hebben daarvoor geen beloning gekregen.

Het review cijfer op onze homepagina is dus het gemiddelde van de review cijfers die wij van onze klanten hebben ontvangen die bij ons een vakantiehuis hebben geboekt.

Kan ik reviews lezen van individuele vakantiehuizen?

Villa Services publiceert geen reviews van de individuele vakantiehuizen. Bij de individuele vakantiehuizen publiceren wij wel een beoordeling door Villa Services, echter deze beoordeling door Villa Services is dus geen review van een klant die het vakantiehuis heeft geboekt.

Wat is het beoordelingscijfer dat bij een individueel vakantiehuis staat?

Bij ieder vakantiehuis staat een beoordelingscijfer. Dit cijfer is een beoordeling door Villa Services. Dit cijfer wordt door Villa Services bepaalt, het is dus geen review van een klant die het vakantiehuis heeft bezocht.

Onder het beoordelingscijfer staan bij ieder vakantiehuis vier categorieën. Deze vier categorieën kunnen voor ieder vakantiehuis verschillend zijn. Een voorbeeld van deze vier categorieën: Inrichting, Faciliteiten, Buitenruimte, Prijs/Kwaliteit.

Villa Services geeft voor ieder van deze vier categorieën een cijfer op een schaal van 0-10 voor het desbetreffende vakantiehuis. Het gemiddelde van deze vier cijfers is het beoordelingscijfer van Villa Services dat bij het desbetreffende vakantiehuis staat aangegeven.

Villa Services is gerechtigd om de beoordelingscijfers te modificeren. Indien klanten die het desbetreffende vakantiehuis hebben geboekt ons na afloop van hun verblijf een review sturen, dan kunnen wij ook aan de hand van de feedback van de klant dit beoordelingscijfer aanpassen. Bij een slechte review kan het beoordelingscijfer naar beneden worden aangepast en vice versa.

Overigens, in het geval dat klanten van ons zeer ontevreden (zouden) zijn over een vakantiehuis, dan kan Villa Services besluiten om het desbetreffende vakantiehuis per direct uit het bestand te halen en dus niet meer aan te bieden.

Klachten

Wat doe ik als ik een eventuele klacht heb over het vakantiehuis?

Indien u een klacht heeft over het vakantiehuis, dan dient u de klacht binnen 24 uur te melden bij de eigenaar of de beheerder ter plaatse. U ontvangt de contact gegevens van de eigenaar of beheerder altijd voor aanvang van de huurperiode. De eigenaar of de beheerder ter plaatse is het eerste aanspreekpunt, en hem of haar moet de mogelijkheid worden geboden om de klacht binnen redelijke termijn te verhelpen.

Indien de klacht door de eigenaar of de beheerder niet bevredigend wordt opgelost, dan dient de huurder contact op te nemen met Villa Services. Wij zullen onze uiterste best doen om, in overleg met de eigenaar of de beheerder, een oplossing te bedenken.

Mocht ook dit niet lukken en u hebt nog steeds gegronde klachten, dan dient u tijdens uw verblijf schriftelijk uw klacht in te dienen bij de eigenaar of de beheerder ter plaatse. Tevens dient u de klacht bij terugkomst in Nederland binnen twee weken aan Villa Services te melden. Indien de hierboven weergegeven procedure niet wordt gevolgd of indien de termijnen worden overschreden, dan kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Indien u het gehuurde vakantiehuis verlaat zonder voorafgaande toestemming van Villa Services, dan verliest u alle rechten op een eventuele schadevergoeding.

Verder kunnen klachten die zijn ingediend na het beeïndigen van de huurperiode niet in behandeling worden genomen. Villa Services is, in welk geval dan ook, maximaal aansprakelijk ten bedrage van de betaalde huursom.

Algemene voorwaarden, privacy policy en disclaimer

Wat zijn de algemene voorwaarden van Villa Services?

Algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen, boekingen en overeenkomsten van huur die gesloten worden via Villa Services.

Villa Services bemiddelt namens de eigenaren bij het verhuren van de vakantiehuizen.

Algemeen

Onder vakantiehuis, ook wel aangeduid als villa, vakantiewoning, woning, huis of appartement, wordt verstaan het vakantiehuis, met erf, zwembad, opstallen, inboedel, alsmede alle bijbehorende overige roerende en onroerende goederen.

De persoon die de reservering en de boeking doet, verklaart bevoegd te zijn de huurovereenkomst inclusief de algemene voorwaarden tot stand te brengen namens alle overige personen die deelnemen aan de reservering en de boeking. De persoon die de reservering en de boeking doet, dient tevens een van de personen te zijn die het huis betrekt.

Onder huurder wordt verstaan degene die de reservering en de boeking doet, alsmede degenen namens wie de reservering en de boeking wordt gedaan.

Onder eigenaar wordt verstaan de eigenaar, alsmede degenen die namens hem gemachtigd zijn.

Onder verhuurder wordt verstaan de verhuurder, alsmede degenen die namens hem gemachtigd zijn.

De beheerder is degene die het vakantiehuis namens de eigenaar beheert.

Uw boeking aanvragen

Indien u een vakantiehuis hebt geselecteerd en uw aankomst en vertrek data hebt ingevuld klikt u vervolgens op de knop ‘Nu boeken’.

Er verschijnt een nieuwe pagina. Bovenaan de pagina staat:´Uw boekingsaanvraag´. U controleert of de aankomst datum en de vertrekdatum correct zijn ingevuld. Vervolgens vult u het aantal personen in dat in het vakantiehuis zal overnachten. U vult van deze personen in: de naam, de leeftijd en het geslacht.

Onder uw gegevens vult u uw eigen gegevens in: uw naam, uw adres, uw email en uw telefoonnummer. Indien u Opmerkingen heeft dan kunt u deze invullen. Klik op het kleine vakje om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Klik nu op ‘Boeking controleren’.

Er verschijnt nu een nieuwe pagina met de door u ingevulde gegevens. Controleert u a.u.b. of alle gegevens correct zijn ingevuld. U controleert ook of de huurprijs correct is. Als alle gegevens correct zijn, klik u dan nogmaals op het kleine vakje onderin om dit te bevestigen en dat u akkoord bent met de algemene voorwaarden. Klik nu op ‘Boekingsaanvraag bevestigen’. Uw boekingsaanvraag wordt naar ons verzonden. Er verschijnt een melding op uw scherm dat uw boekingsaanvraag naar ons is verzonden.

Zodra wij uw boekingsaanvraag hebben ontvangen zullen wij persoonlijk nagaan of uw vakantiehuis voor de door u aangevraagde huurperiode beschikbaar is. We streven ernaar u hieromtrent binnen 1 werkdag te informeren.

Uw boeking bevestigd

Indien het vakantiehuis beschikbaar is, dan ontvangt u van ons een bericht per email met de boekingsbevestiging en de factuur. Daarmee is de boekingsovereenkomst tot stand gekomen. Indien het vakantiehuis niet beschikbaar is, dan zullen wij trachten u een of meer vergelijkbare vakantiehuizen aan te bieden. Uiteraard bent u vrij om dit aanbod niet te accepteren.

De aankomst- en vertrekdagen

Het verschilt per vakantiehuis welke aankomst- en vertrekdagen zijn toegestaan. In het hoogseizoen (de maanden juli en augustus) accepteren veel eigenaren slechts boekingen van een zaterdag op een zaterdag. Dit geldt echter niet bij alle vakantiehuizen. Buiten het hoogseizoen accepteren de meeste eigenaren ook andere dagen van de week als aankomst- en/of vertrekdag.

Indien u uw wensen m.b.t. uw aankomst- en vertrekdagen aan ons doorgeeft, dan doen wij ons best om een geschikt vakantiehuis voor u te vinden.

De huurprijs

Als u een vakantiehuis hebt geselecteerd en u vult de Aankomst- en de vertrekdatum in, dan verschijnt de Huurprijs op uw scherm. De huurpijzen per week zijn ook in een tabel weergegeven. Indien u langer dan een week huurt, dan wordt de huurprijs naar rato hoger.

Het getoonde bedrag is de totale huurprijs inclusief het Villa Services pakket. Wij melden u direct de inclusief prijs. Dat is wel zo helder! U kunt dus direct zien wat de totale kosten zijn. Er zijn bij ons geen onverwachts bijkomende kosten!

Hieronder kunt u een voorbeeld zien van een Villa Services pakket.

Villa Services pakket:
  • Bedlinnen
  • Handdoeken om u af te drogen na het douchen en het handen wassen
  • Keukenlinnen
  • Professionele eindschoonmaak
  • Kosten van gas, water en licht
  • Gebruik van de airconditioning
  • Boekingskosten
  • Lokale Beheerder (bereikbaar in geval van problemen ter plaatse)
  • SGR consumentenbijdrage

De kosten voor het Villa Services pakket zijn reeds verwerkt in de huurprijs. Indien u dit vakantiehuis boekt, dan betaalt u alleen de huurprijs. U krijgt dus wel alle diensten van het Villa Services pakket, maar u hoeft daar niets voor bij te betalen.

Al onze prijzen zijn reeds inclusief btw.

Alle op de website vermelde huurprijzen zijn onder voorbehoud. Wij doen zoveel mogelijk ons best om de huurprijzen correct te vermelden, echter de huurprijzen zijn pas definitief nadat wij deze hebben bevestigd.

Op aanvraag en tegen betaling kunnen wij extra diensten voor u regelen die nog niet zijn inbegrepen in de huurprijs, zoals bijvoorbeeld:

  • Extra schoonmaak
  • Baby bedjes(s)
  • Baby eetstoel(en)
  • Zwembad verwarming (indien mogelijk)
  • Extra opklapbed plaatsen (indien toegestaan)
  • Andere diensten op aanvraag

Indien u één of meer van deze extra diensten wenst, gelieve dit bij uw boekingsaanvraag bij de Opmerkingen te vermelden.

In de meeste vakantiehuizen is airconditioning aanwezig. Meestal zijn de kosten van het gebruik hiervan wel inbegrepen in de huurprijs, echter soms is dit niet het geval. Bij de vakantiehuizen waarbij het gebruik nog niet is inbegrepen in de prijs staat dit bij de beschrijving vermeld.

In de koudere maanden van het jaar (november-maart) zijn de verwarmingskosten bij sommige vakantiehuizen nog niet inbegrepen in de prijs. Als dat het geval is, dan verschillen de verwarmingskosten per huis en zijn deze kosten op aanvraag.

Er is geen schoonmaak inbegrepen van uw vakantiehuis gedurende uw verblijf. Op aanvraag en tegen extra betaling kan er bij de meeste vakantiehuizen voor u worden geregeld dat er gedurende uw verblijf wordt schoongemaakt. Indien u dit wenst dan kunnen wij u op aanvraag informeren omtrent de extra kosten.

Bij sommige vakantiehuizen kan het zwembad op aanvraag en tegen extra betaling worden verwarmd. Indien zwembadverwarming mogelijk is, dan is dit altijd op aanvraag en tegen extra kosten.

De waarborgsom

De hoogte van de waarborgsom staat bij de beschrijving van het vakantiehuis vermeld. De waarborgsom dient voor aanvang van de huurperiode door de huurder te worden betaald. Villa Services incasseert en bewaart de waarborgsom namens de eigenaar.

Indien er na uw verblijf geen schade is geconstateerd aan het vakantiehuis en de inboedel, en er anderzijds ook geen extra kosten verrekend dienen te worden, dan zal de huurder de waarborgsom 2 weken na afloop van de huurperiode in zijn geheel terug ontvangen; anders zullen de schade en de eventuele extra kosten met de waarborgsom worden verrekend.

Indien er extra tijd nodig is voor de eindschoonmaak, worden de kosten hiervan verrekend met de waarborgsom. Hiervan kan bijvoorbeeld sprake zijn indien: het vakantiehuis niet netjes en schoon wordt achtergelaten, de vaat niet is gedaan, er zwerfvuil in of rondom het huis is, het vuilnis niet is weggebracht naar de vuilcontainers aan de openbare weg, etc.

Het voldoen van de waarborgsom en het restitueren ervan is een zaak tussen de huurder en de eigenaar/de beheerder. Villa Services is niet aansprakelijk voor restitutie van de waarborgsom, noch voor geschillen voortvloeiende uit het betalen dan wel restitueren van de waarborgsom.

De betalingen

Na verzending per email van het bericht met de boekingsbevestiging en de factuur, dient Villa Services binnen 7 dagen 35% van de huursom te hebben ontvangen. De overige 65% van de huursom vermeerderd met de waarborgsom dienen uiterlijk 7 weken voor aanvang van de huurperiode aan Villa Services te zijn voldaan.

Bij boekingen die worden gedaan minder dan 8 weken voorafgaand aan de huurperiode, dienen de volledige huursom en de waarborgsom ineens te worden voldaan. Villa Services dient deze betaling binnen 7 dagen te hebben ontvangen. Bij boekingen binnen 4 weken voorafgaand aan de huurperiode dienen de volledige huursom en de waarborgsom met spoed naar Villa Services te worden overgeboekt. Villa Services dient deze betaling binnen 3 dagen te hebben ontvangen.

Bij niet tijdige betalingen is Villa Services gerechtigd de gereserveerde, dan wel geboekte vakantiehuizen te annuleren. Reeds betaalde gelden worden niet gerestitueerd.

Kopie identiteitsbewijs

In Spanje is het bij wet verplicht dat van iedere persoon van 16 jaar of ouder die in Spanje overnacht een geldig identiteitsbewijs wordt geregistreerd. Nadat uw boekingsaanvraag is afgehandeld, zullen wij u per email om een kopie of een foto van de identiteitsbewijzen vragen. U kunt de kopieën of foto´s vervolgens per email naar ons toesturen. Hierbij is het u toegestaan om de foto onherkenbaar te maken en uw burgerservicenummer door te strepen. Na afloop van uw verblijf worden deze kopieën of foto´s uit ons systeem verwijderd.

De huurdersinformatie

Ongeveer 3 weken voor aanvang van de huurperiode ontvangt u een bericht per email met de huurdersinformatie.

Daarin staat vermeld:

– informatie over de sleuteloverdracht

– een routebeschrijving

– de contactgegevens van de beheerder van uw vakantiehuis

– aanvullende informatie

De incheck- en uitchecktijden

Op de eerste dag van de huurperiode kunt u de sleutel ophalen vanaf 16.00 uur. In de huurdersinformatie staat vermeld waar u de sleutel kunt ophalen; een routebeschrijving wordt bij de huurdersinformatie voor u bijgevoegd.

Op de dag van vertrek dient u de woning voor 10.00 uur te verlaten. Het vakantiehuis wordt schoon aan u opgeleverd, en u dient het vakantiehuis ook weer schoon achter te laten. De vaat dient schoon te zijn en opgeborgen in de kast en het vuilnis dient te zijn gedeponeerd in de daarvoor bestemde vuilcontainers aan de openbare weg.

Wijzigingen
Indien u in uw reservering of boeking een wijziging wenst aan te brengen, dan kunt u een verzoek hiertoe naar ons e-mailen. Indien wij aan uw verzoek tegemoet kunnen komen, dan ontvangt u van ons een bevestiging van de wijziging per email. De hieraan verbonden kosten bedragen ten minste 39,- euro.

Niet beschikbaarheid van het vakantiehuis
Indien het geboekte vakantiehuis niet beschikbaar is of niet beschikbaar zal zijn, of waarschijnlijk niet beschikbaar zal zijn gedurende de huurperiode door omstandigheden waardoor nakoming door de eigenaar, verhuurder of Villa Services in redelijkheid niet kan worden verlangd (zoals bijvoorbeeld bij: grote schade als gevolg van brand, grote schade als gevolg van een ramp, grote schade als gevolg van een inbraak, verkoop van de woning, inbeslagname van de woning, overlijden van de eigenaar, dubbele boeking, etc.), dan is Villa Services gerechtigd om de overeenkomst te annuleren op grond van niet beschikbaarheid van het vakantiehuis. Indien Villa Services de overeenkomst annuleert op grond van niet beschikbaarheid van het vakantiehuis, dan kan Villa Services maximaal aansprakelijk worden gesteld voor het terugbetalen van de reeds betaalde huursom. Villa Services is nadrukkelijk niet aansprakelijk voor het vergoeden van enige andere schade dan het terugbetalen van de reeds betaalde huursom. De huurder heeft geen recht op vergoeding van schade anders dan de reeds aan Villa Services betaalde huursom.

Indien het vakantiehuis niet beschikbaar is, dan zal Villa Services indien mogelijk proberen om een ander vakantiehuis voor de huurder te regelen. Indien de huurder het nieuwe vakantiehuis accepteert als vervanging van het niet beschikbare vakantiehuis, dan vervalt voor de huurder iedere aanspraak op een vergoeding tenzij op het moment van deze wijziging anders is overeengekomen.

Annulering

Indien de huurder een boekingsaanvraag heeft ingediend en deze is door Villa Services bevestigd, dan is er sprake van een boekingsovereenkomst. Deze overeenkomst kan niet kosteloos door de huurder worden geannuleerd. Bij online afgesloten overeenkomsten van verblijf is er geen sprake van een wettelijke bedenktermijn. Als de huurder de boeking toch annuleert, dan worden er annuleringskosten in rekening gebracht. Annulering door de huurder dient per email te geschieden.

Bij annulering meer dan 7 weken voor aanvang van de huurperiode wordt 35% van de huursom in rekening gebracht. Bij annulering 7 weken of minder voor aanvang van de huurperiode wordt de volledige huursom in rekening gebracht.

Villa Services heeft het recht te annuleren indien de huurder in verzuim is gebleken. Reeds betaalde gelden zullen worden verrekend met de annuleringskosten.

Verzekeringen
Het is de verantwoordelijkheid van de huurder om goed verzekerd op vakantie te gaan. Indien nodig, dienen de huurders zelf aanvullende verzekeringen te af te sluiten.

Locatie
Op de website is een indicatieve locatie van de vakantiehuizen weergegeven op een kaart. Deze op de kaart weergegeven locaties zijn slechts indicatief. De weergegeven locaties zijn, zeker indien op de kaart wordt ingezoomd, niet de werkelijke locatie van de vakantiehuizen. De meeste eigenaren wensen in het kader van de privacy en de veiligheid niet dat de exacte locatie wordt weergegeven. Villa Services is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook als gevolg van een op de kaart weergegeven locatie welke niet overeenstemt met de werkelijke locatie.

Aantal personen
Bij de beschrijving van de vakantiehuizen staat het aantal personen vermeld. Dit is het maximale aantal personen dat in het vakantiehuis mag verblijven. Dit aantal mag in geen geval worden overschreden, tenzij u de uitdrukkelijke toestemming hebt verkregen van Villa Services of de eigenaar. Bij overtreding van dit verbod kan aan de huurder de verdere toegang tot het vakantiehuis worden ontzegd zonder dat deze aanspraak kan maken op restitutie van (een deel van) de huursom. Bovendien kunnen aan de huurder extra kosten worden opgelegd. De eigenaar en/of Villa Services zijn gerechtigd om de hoogte van deze extra kosten te bepalen en zijn tevens gerechtigd om deze extra kosten met de waarborgsom te verrekenen.

Zwembaden
De meeste zwembaden zijn te gebruiken tussen medio mei en eind september. Hierop zijn echter uitzonderingen mogelijk. Villa Services is niet aansprakelijk voor de openingstijden en openingsdatums van zwembaden. Villa Services is niet aansprakelijk voor enige schade hierdoor, of hiermede verband houdende, geleden.

De zwembaden worden van mei tot eind september onderhouden. Helaas kan er altijd iets misgaan waardoor het water in het zwembad onhelder wordt. Villa Services is niet aansprakelijk voor het onhelder geraken van het water in het zwembad.

De huurder dient zelf te zorgen voor toezicht op kinderen en andere personen die van het zwembad gebruik kunnen maken. Villa Services is niet aansprakelijk voor de veiligheid van kinderen of andere personen die niet goed kunnen zwemmen. Als bij de beschrijving van het vakantiehuis niet staat vermeld dat het zwembad kan worden omheind, dan kan het zwembad niet worden omheind.

Wifi Internet

Bij de meeste vakantiehuizen staat aangegeven dat er een wifi internet verbinding aanwezig is. Het wifi internet wordt als een gratis extra dienst aangeboden en is geen onderdeel van de huurovereenkomst. De goede werking van het wifi internet is afhankelijk van derden en kan niet door Villa Services worden gegarandeerd ondanks dat is aangegeven dat het wel aanwezig is. Villa Services is niet aansprakelijk voor het goed functioneren van de wifi internetverbinding.

Huisdieren
Het meenemen van een huisdier is alleen toegestaan met de uitdrukkelijke toestemming van Villa Services of van de eigenaar. U kunt deze toestemming aanvragen bij Villa Services. Bij de meeste vakantiehuizen is het niet toegestaan om een huisdier mee te nemen en zal er dus ook geen toestemming worden verstrekt. Indien het wel is toegestaan, dan is dit aan voorwaarden gebonden waarbij er soms ook extra kosten worden gerekend.

Bedden

Bedden zijn in Spanje kleiner dan in Nederland. In Spanje is een normale lengte van een bed 1,80 – 1,90 meter. Een tweepersoonsbed is in Spanje veelal 1,35 – 1,60 meter breed. Hieraan kunnen wij helaas geen verandering brengen. In Spanje zijn de mensen (in het algemeen) nu eenmaal kleiner dan in Nederland met als gevolg dat ook de bedden kleiner zijn. Wij beschouwen dit als algemeen bekende informatie. Indien u een vakantiehuis bij ons boekt, dan bent u hiermee akkoord.

Indien u een huis wilt huren waarin grotere bedden zijn, dan dient u dit voorafgaande aan uw boeking aan ons kenbaar te maken. Als u voorafgaande aan uw boeking een huis selecteert, dan kunt u bij ons een aanvraag indienen wat de maten van de bedden zijn. Vervolgens zullen wij de maten voor u opvragen en u indien mogelijk daarover informeren.

Als uw boeking eenmaal tot stand is gekomen, dan kan de boeking niet worden geannuleerd wegens te kleine bedden. Ook kunnen wij klachten over te kleine bedden niet in behandeling nemen.

Prijswijziging

Villa Services is gerechtigd om de huurprijzen zoals gepubliceerd op de website te allen tijde te wijzigen. Indien een huurprijs van een reeds geboekt vakantiehuis wordt verhoogd leidt dit niet tot de verplichting van de huurder die het vakantiehuis reeds heeft geboekt om het verschil bij te betalen. Indien een huurprijs van een reeds geboekt vakantiehuis wordt verlaagd, leidt dit niet tot de verplichting van Villa Services om het verschil aan de huurder die het vakantiehuis reeds heeft geboekt te vergoeden.

Verplichtingen huurders
De huurder heeft een zorgplicht voor het vakantiehuis. De huurder dient het vakantiehuis in dezelfde staat achter te laten, zoals hij deze bij aanvang van de huurperiode heeft aangetroffen. De huurder wordt geacht bij aankomst het vakantiehuis te inspecteren. Indien de huurder een schade opmerkt welke reeds aanwezig was op het moment van het betrekken van het vakantiehuis, dan is de huurder verplicht om deze schade direct te melden bij de beheerder. Als de huurder het nalaat om deze schade te melden en deze schade was nog niet bekend bij de beheerder dan wordt de huurder hiervoor aansprakelijk gesteld.

De voor een vakantiehuis geldende huisreglementen, reglementen van een appartementencomplex, reglementen van een vereniging van eigenaren en / of reglementen van een urbanisatie dienen door de huurders strikt te worden nagekomen.

Het is te allen tijde, doch in ieder geval tussen 23.00 uur en 08.00 uur verboden om geluidsoverlast te veroorzaken. Het overtreden van dit verbod geeft de eigenaar en zijn gemachtigden het recht om de huurovereenkomst per direct op te zeggen, zonder (gedeeltelijke) restitutie van de huursom.

Het plaatsen van caravans, campers, tenten, en vergelijkbare zaken op de grond behorende bij het vakantiehuis of in de nabijheid daarvan, is zonder voorafgaande toestemming van de eigenaar uitdrukkelijk verboden. Het overtreden van dit verbod geeft de eigenaar het recht om de huurovereenkomst pre direct op te zeggen, zonder (gedeeltelijke) restitutie van de huursom.

Het is uitdrukkelijk verboden om zowel binnen in de vakantiehuizen als in de bij de vakantiehuizen behorende tuinen en terreinen foto’s en/of filmopnames te maken met een pornografisch karakter. Het overtreden van dit verbod geeft de eigenaar en zijn gemachtigden het recht om de huurovereenkomst per direct op te zeggen, zonder (gedeeltelijke) restitutie van de huursom. Bovendien is het uitdrukkelijk verboden om foto’s en/of filmmateriaal met een pornografisch karakter welke zijn gemaakt en/of opgenomen in de vakantiehuizen en/of in de bij de vakantiehuizen behorende tuinen en terreinen te publiceren op welke wijze dan ook. Bij overtreding van dit verbod is de huurder aansprakelijk voor alle schade die hieruit voortvloeit.

De huurder zal de eigenaar, de beheerder en degenen daartoe door een van hen gemachtigd toestaan het terrein behorende bij het gehuurde vakantiehuis te betreden voor het doen van onderhoudswerkzaamheden. Voorbeelden hiervan zijn het toelaten van de tuinman, de loodgieter en het toelaten van personeel dat zorgt voor de reiniging van zwembaden.

De huurder zal de eigenaar en de beheerder tijdens de huurperiode toestaan de woning te betreden voor het uitvoeren van noodzakelijke reparaties. De mate van noodzaak is ter beoordeling van de eigenaar en de beheerder.

Aansprakelijkheid huurders
De huurder is verantwoordelijk en volledig aansprakelijk voor het gehuurde vakantiehuis. De huurder zal alle schade aan het huis, veroorzaakt door de huurder zelf, door medehuurders of eventuele bezoekers geheel vergoeden, terstond aan de eigenaar of de beheerder. Een door de huurder geconstateerde schade dient direct aan de eigenaar of de beheerder te worden gemeld.

Indien de schade is ontstaan gedurende de huurperiode, zal deze schade aan de huurder worden toegerekend, tenzij het tegendeel wordt bewezen. Indien deze schade de hoogte van de waarborgsom te boven gaat, is de huurder verplicht het meerdere alsnog te betalen. De vaststelling van de schade na het vertrek van de huurder, verminderen de aansprakelijkheid van de huurder niet. Onder schade wordt mede verstaan schade als gevolg van, of verband houdende met beschadiging, vernieling, breuk, vermissing, brand, diefstal, verduistering, etc.

De huurder is verantwoordelijk voor alle sleutels die aan hem of haar zijn overhandigd. Voor het verlies van een of meer sleutels worden vervangingskosten gerekend per sleutel(s) vermeerderd met eventuele kosten voor een slotenmaker. Indien een of meer sleutels van buitendeuren worden vermist, dan is de huurder tevens aansprakelijk voor de vervangingskosten vermeerderd met de kosten voor een slotenmaker. Indien een of meer sleutels aan de binnenkant van een deur worden gelaten waardoor er geen toegang meer is vanaf buiten, dan worden de vervangingskosten van de sloten in rekening gebracht vermeerderd met de kosten voor een slotenmaker.

In bijna alle vakantiehuizen is een televisie aanwezig. Soms is er zelfs een satelliet televisie aanwezig. De huurder is niet gerechtigd om deze televisiezenders opnieuw in te stellen. Indien de ingestelde televisie zenders verloren gaan, zal een technicus het vakantiehuis dienen te bezoeken om deze zenders opnieuw in te stellen. De huurder is aansprakelijk voor de kosten van deze technicus.

Indien de vergoeding voor de schade ter plekke niet in zijn geheel wordt voldaan, blijft de huurder onverminderd aansprakelijk voor het resterende deel van de schade. Alle bijkomende kosten, zoals bijvoorbeeld incassokosten en gerechtelijke kosten, komen eveneens voor rekening van de huurder.

Villa Services acht het van groot belang dat de huurder een WA-verzekering heeft afgesloten.

Aansprakelijkheid Villa Services
Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies, diefstal, schade of letsel, van welke aard dan ook, berokkend aan of door huurders van via Villa Services verhuurde vakantiehuizen.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verlies, diefstal, schade of letsel, van welke aard dan ook, berokkend aan of door eigenaren, verhuurders, beheerders of hun vertegenwoordigers van vakantiehuizen voor welke Villa Services bemiddelt.

Villa Services is niet aansprakelijk voor schade aan zaken van huurders gedurende of verband houdende met hun verblijf in het gehuurde vakantiehuis. Villa Services is niet aansprakelijk voor schade aan zaken welke huurders in houderschap hebben, gedurende of verband houdende met hun verblijf in het gehuurde vakantiehuis. Villa Services is niet aansprakelijk voor schade aan zaken van derden gedurende of verband houdende met hun verblijf in het gehuurde vakantiehuis. Villa Services is niet aansprakelijk voor schade aan zaken van huurders of van derden welke is toegebracht of veroorzaakt door het huis en de bijbehorende roerende en onroerende goederen.

Villa Services is niet aansprakelijk voor schade aan personen gedurende of verband houdende met hun verblijf in het gehuurde vakantiehuis.

Kennelijke fouten of vergissingen op deze website, bijvoorbeeld met betrekking tot de beschrijving of de huurprijs van vakantiehuizen, zijn niet bindend voor Villa Services.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor wijzigingen in of rondom het vakantiehuis, hetzij aangebracht door de eigenaar, hetzij veroorzaakt door andere buiten de schuld van Villa Services gelegen omstandigheden, zoals bijvoorbeeld brand, diefstal, vernieling of natuurrampen.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor overlast als gevolg van bouwwerkzaamheden in de omgeving van het vakantiehuis. Indien de huurder overlast ondervindt of kan gaan ondervinden als gevolg van bouwwerkzaamheden in de omgeving van het vakantiehuis dan kan Villa Services niet aansprakelijk worden gesteld voor het retourneren van de huursom, noch voor het retourneren van een deel daarvan, noch voor welke andere schade ook die hier het gevolg van is of hiermee in verband staat.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor een foutief omschreven of foutief vermelde locatie van een vakantiehuis. Dit geldt zowel voor de omschrijving van de locatie, als voor de weergave van de locatie van het vakantiehuis op de kaart. De weergave van de locatie van een vakantiehuis op de kaart is slechts een indicatie van de locatie, het hoeft niet de werkelijke locatie te zijn.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de aanwezigheid van insecten en/of ongedierte in het vakantiehuis of in de omgeving van het vakantiehuis. Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van de aanwezigheid van insecten en/of ongedierte in het vakantiehuis of in de omgeving van het vakantiehuis. Voorbeelden van insecten en/of ongedierte: mieren, muggen, kakkerlakken, spinnen.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor het buiten werking geraken van technische apparatuur en het uitvallen van stroom en/of watervoorziening. Het uitvallen van stroom en/of watervoorziening komt in Spanje helaas regelmatig voor, en kan soms zelfs meer dan een dag duren. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Villa Services aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de dienstverlening van derden.

In ieder geval zal door de huurder geen grotere schade geclaimd worden dan de door huurder betaalde huursom.

In ieder geval zal door de eigenaar, de verhuurder, de beheerder en/of hun vertegenwoordigers geen grotere schade geclaimd worden dan de door de verhuurder ontvangen dan wel te ontvangen huursom.

Klachten

Indien de huurder een klacht heeft over het vakantiehuis, dan dient de huurder de klacht binnen 24 uur te melden bij de eigenaar of de beheerder ter plaatse. De eigenaar of de beheerder ter plaatse is het eerste aanspreekpunt, en hem of haar moet de mogelijkheid worden geboden om de klacht binnen redelijke termijn te verhelpen. Indien de klacht door de eigenaar of de beheerder niet bevredigend wordt opgelost, dan dient de huurder contact op te nemen met Villa Services. Wij zullen onze uiterste best doen om, in overleg met de eigenaar of de beheerder, een oplossing te bedenken. Mocht ook dit niet lukken en u hebt nog steeds gegronde klachten, dan dient u die tijdens uw verblijf schriftelijk uw klacht in te dienen bij de eigenaar of de beheerder ter plaatse. Tevens dient u de klacht bij terugkomst in Nederland binnen twee weken aan Villa Services te melden. Indien de hierboven weergegeven procedure niet wordt gevolgd of indien de termijnen worden overschreden, dan kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Indien u het gehuurde vakantiehuis verlaat zonder voorafgaande toestemming van Villa Services, dan verliest u alle rechten op een eventuele schadevergoeding. Verder kunnen klachten die zijn ingediend na het beeïndigen van de huurperiode niet in behandeling worden genomen.

Villa Services is, in welk geval dan ook, maximaal aansprakelijk ten bedrage van de betaalde huursom.

Vrijwaring
Indien Villa Services aansprakelijk wordt gesteld en schadeplichtig is, van welke aard en omvang dan ook, aan de eigenaar, de verhuurder of de beheerder als gevolg van of verband houdende met het verblijf van de huurder(s) in de vakantiewoning waarbij schade aan de vakantiewoning, de inboedel, andere zaken of rechten zijn ontstaan, vrijwaart de huurder Villa Services van deze verplichting.

Indien Villa Services aansprakelijk wordt gesteld en schadeplichtig is, van welke aard en omvang dan ook, aan derden als gevolg van, door of verband houdende met het verblijf van de huurder(s) in de vakantiewoning waarbij schade aan zaken of rechten van derden zijn ontstaan, vrijwaart de huurder Villa Services van deze verplichting.

Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Uitsluitend het Nederlands recht is van toepassing op alle geschillen met Villa Services.

Alle geschillen waarbij Villa Services betrokken is zullen uitsluitend worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.

Wat is de privacy policy van Villa Services?

Privacy policy

Villa Services gaat respectvol en vertrouwelijk om met de persoonlijke informatie van de gebruikers van deze website, dit in overeenstemming met de wetgeving. Wij dragen er zorg voor uw persoonlijke informatie veilig te bewaren. Villa Services verzamelt alleen persoonsgegevens die nodig zijn voor de door ons aangeboden diensten. In deze privacyverklaring vermelden wij welke persoonsgegevens wij verwerken en voor welke doeleinden.

Indien er gebruik wordt gemaakt van onze website en/of van diensten welke middels onze website worden aangeboden, dan gaan wij ervan uit dat de gebruiker ons privacybeleid heeft gelezen en daarmee akkoord is gegaan. Naast het privacybeleid zijn ook onze algemene voorwaarden van toepassing.

Cookies
Om uw bezoek aan deze website te vergemakkelijken wordt er gebruik gemaakt van cookies. Door gebruik van cookies kunnen bijvoorbeeld formulieren gemakkelijker worden ingevuld en kunnen uw voorkeuren worden geregistreerd. Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver uw ip-adres. Het is voor ons mogelijk om inzage te verkrijgen in de pagina’s die u op onze website hebt geraadpleegd. Wij kunnen hierdoor onze website verbeteren op basis van informatie die door de browser wordt verstuurd. Tevens kunnen wij middels deze informatie ervoor zorgen dat onze website toegankelijker wordt op het internet. Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies. Wij maken geen gebruik van cookies waarmee derden aan u diensten of producten kunnen aanbieden. Indien u wenst dan kunt u het gebruik van cookies uitschakelen bij uw browser. Houdt u er dan wel rekening mee dat onze website dan mogelijkerwijs niet meer optimaal functioneert.

Gebruik gegevens
Door gebruik te maken van onze diensten verkrijgen wij bepaalde persoonsgegevens van u. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die door u aan ons zijn verstrekt. Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend in het kader van het tot stand laten komen van en/of afhandelen van uw (boekings-)aanvraag.

Contact aanvraag of Informatie aanvraag
Bij een contact aanvraag of een informatieaanvraag verkrijgen wij van u de volgende gegevens:
– voornaam, achternaam, e-mail, telefoonnummer en eventueel: aantal personen, leeftijden van de personen

Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw (aan-)vraag behandelen en eventueel voor uw gezelschap geschikte vakantiehuizen proberen te vinden.

Boekingsaanvraag
Bij een boekingsaanvraag verkrijgen wij van u de volgende gegevens:
– voornaam, achternaam, adres, leeftijd, geslacht, e-mail, telefoonnummer
– uw betalingsgegevens
– paspoortgegevens van de personen die in het vakantiehuis overnachten

– vluchtgegevens, aankomstinformatie en vertrekinformatie

Uw naam, adres, leeftijd, geslacht en uw contactgegevens gebruiken wij om de boekingsbevestiging, de factuur en de huurdersinformatie naar u te verzenden. Ook kunnen deze gegevens aan de eigenaar en de beheerder worden doorgegeven opdat ook zij contact met u kunnen opnemen aangaande uw verblijf.

Indien wij van u een betaling ontvangen, dan kunnen wij de gegevens van uw bankrekening gebruiken om retourbetalingen (bijvoorbeeld van de waarborgsom) aan u te doen.

Op grond van spaanse wetgeving is het voor personen die in Spanje overnachten verplicht om de paspoortgegevens aan de spaanse overheid te verschaffen. Indien er een boeking tot stand komt, dan zullen wij uw paspoortgegevens opvragen welke aan de spaanse overheid worden doorgegeven. U kunt dit vergelijken met een overnachting in een hotel, waarbij er in Spanje ook altijd een kopie van het paspoort wordt gemaakt.

Om uw incheck en uitcheck bij het vakantiehuis zo goed als mogelijk te laten verlopen dienen wij te beschikken over uw vluchtgegevens, uw aankomstinformatie en uw vertrekinformatie. Deze gegevens kunnen wij aan de eigenaar en/of de beheerder van uw vakantiehuis doorgeven, opdat zij uw incheck en uitcheck kunnen inplannen en daartoe voorbereidingshandelingen kunnen verrichten.

De persoonsgegevens welke wij van u verkrijgen zullen dus worden gebruikt in het kader van het behandelen van uw vragen en/of opmerkingen en/of het afhandelen van uw boeking. De persoonsgegevens zullen worden bewaard voor de periode die de geldende regelgeving voorschrijft. Villa Services zal uw persoonsgegevens in geen geval doorverkopen aan of delen met niet bij de boeking betrokken partijen, met uitzondering van de spaanse overheid en tenzij wij daartoe wettelijk worden verplicht.

Reviews
Bij een boeking kunnen wij na afloop van de huurperiode onze klanten verzoeken om een review te geven. Indien u hierop reageert en u dus een review geeft dan kan deze review door ons worden gepubliceerd met vermelding van uw persoonsgegevens. U kunt er ook voor kiezen om anoniem een review te geven, in welk geval wij uw naam niet zullen vermelden.

Beveiliging
Wij nemen beveiligingsmaatregelen om het risico op ongeautoriseerde toegang tot uw persoonsgegevens te beperken.

Bewaar termijn
De hierboven beschreven persoonsgegevens kunnen door ons worden bewaard tot maximaal drie jaren na afloop van de huurperiode. De gegevens worden vervolgens uit onze bestanden verwijderd, tenzij er voor ons een wettelijke plicht is om de gegevens langer te bewaren. Voor betalingsgegevens hebben wij de plicht om deze gedurende zeven jaren te bewaren.

Wijziging
Wij behouden ons het recht voor om ons privacybeleid te wijzigen.

Contact
Indien u inzage, wijziging of verwijdering van uw persoonsgegevens wenst, dan kunt u contact met ons opnemen.
Indien u vragen of klachten hebt over ons privacybeleid, dan kunt u ook contact met ons opnemen.

Autoriteit Persoonsgegevens
Wij informeren u dat indien u een klacht hebt over ons privacybeleid u ook het recht hebt om uw klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Deze website behoort toe aan:
Villa Services
Scheepswerf 25
1271 GB Huizen

Tel.: 0031 294 76 40 40

Wat is de disclaimer van Villa Services?

Disclaimer

Villa Services heeft de op deze website getoonde informatie met grote zorgvuldigheid samengesteld, echter kan niet aansprakelijk worden gesteld voor daarin opgetreden onjuistheden of onvolledigheden. Aan de getoonde informatie, in beeld of geschrift, kunnen op geen enkele wijze aanspraken of rechten worden ontleend.

Villa Services heeft het recht de informatie op deze website te wijzigen, zonder voorafgaande mededelingen. Hierbij kan bijvoorbeeld, worden gedacht aan het wijzigen van de verhuurprijzen, de voorwaarden en de beschikbaarheid van de vakantiewoningen.

Villa Services kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade als gevolg van onderbrekingen in het functioneren van de website. Deze kunnen bijvoorbeeld voorkomen indien er onderhoudswerkzaamheden nodig zijn aan de website.

Voordat een vakantiewoning bij Villa Services kan worden geboekt dienen de algemene voorwaarden te zijn geaccepteerd. De huurder wordt derhalve geacht hiervan kennis te hebben genomen alsmede deze te hebben geaccepteerd.

Zonder voorafgaande, schriftelijke toestemming van Villa Services is het niet toegestaan de op deze website vermelde informatie, op welke wijze dan ook, te kopiëren en/of te publiceren. Alle rechten van de op deze website vermelde informatie, in beeld en geschrift, zijn voorbehouden aan Villa Services.

© copyright Villa Services 2022

Contact

Kan ik Villa Services bezoeken op het kantoor adres?

Het is niet mogelijk om Villa Services te bezoeken op het kantoor adres.

Villa Services is een internetbedrijf, waarbij al het contact met klanten ofwel via internet ofwel per telefoon wordt afgehandeld.

Hoe kan ik via de website contact opnemen met Villa Services?

Via de website kunt u op twee manieren contact opnemen met Villa Services.

1 Voor algemene vragen vult u het contact formulier in en klikt u op versturen. Zie: contactformulier

2 Als u vragen hebt over een specifiek vakantiehuis, dan kunt u op de pagina van het  desbetreffende vakantiehuis klikken op Info aanvragen. Vervolgens vult u het formulier in en klikt u op versturen.

Hoe kan ik telefonisch contact opnemen met Villa Services?

U kunt Villa Services bereiken op telefoonnummer: 0294 76 40 40

Vanuit het buitenland belt u: +31 294 76 40 40

Ons aanbod

  • Meer dan 100 vakantie Villa's te huur
  • Villa´s met privé-zwembad en modern interieur
  • Zeer zorgvuldige selectie
  • Veel foto's en duidelijke beschrijving

Veilig en betrouwbaar boeken

  • U boekt bij een Nederlands bedrijf
  • Meer dan 10 jaar ervaring en aangesloten bij de SGR
  • Wij kennen de eigenaar of beheerder persoonlijk
  • Een Villa adviseur helpt u bij het boeken